Imorgon är en vanlig dag...

...och det innebär att jag önskar mig lust och energi till tusen!

Läget är väl såhär att jag inte tycker livet är så roligt eller givande längre (och nej det handlar inte om vad jag gör eller inte gör just i det här fallet, tiden måste få sitt med). Saker och ting blir inte alltid riktigt som det kanske var tänkt och som man trott helhjärtat på. Det är som att minsta lilla åtagande just nu känns som ett väldigt stort projekt och som en milslång väg att vandra...
Så ni får ursäkta min brist på engagemang och svar vid försök till kontakt. Det blir bättre.

Men samtidigt så är det ju så att medan jag slösar bort mina dagar med att tänka och bo på soffan, så finns det människor där ute som skulle ge allt för bara några dagar till i livet... Så konstigt allt är. Men alla får väl ha sina kriser utan att känna skuld för det antar jag. Det måste få vara så. Även om denna sak är värd att tänka på i de fall som är gjorda för att lösas och förbättras - så som ju de flesta situationer fungerar.

Efter flera dagar i soffan ska jag nu upp på jobb imorgon, och jag frågar mig hela tiden hur sjutton jag ska fixa det! Önskar mig en enkel helt problemfri morgondag. Ska börja med att få lite sömn iallafall :)

Ha en fin morgondag alla godingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback