Utmaning 5

Utmaning 5: En gammal bild på dig själv

Haha :) Nu har jag suttit och tittat i en mapp gamla bilder för att få något till denna punkt... Och jag ler stort. Men ser ni hur kungligt!? ;) Är nöjd, klarade nivån. Nu saknar jag för övrigt mitt mörka hår ^^

Eftersom det ska vara en gammal bild behöver jag väl påpeka att detta är från min 25-årsdag. Inte så gammal då kanske men det är svårt att hitta bilder :) Vi hade fest hemma och alla vännerna gjorde min dag perfekt, de överraskade, sjöng och gjorde en tipspromenad OM mig (hmm..;)). Milla gjorde sina underbara smörgåstårtor och vi gottade så mycket vi kunde! Så roligt det var iallafall! :)



Kommentarer
Postat av: mamma

En riktig prinsessa..nu förstår jag varför fröken Jennie vill leka prinsessa...

2012-02-07 @ 21:37:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback