Känslor lite ur fas

Rensade ur en garderob igår när jag hade en stunds energi. Som alltid vid sådana tilfällen finner man ju saker som man glömt bort! Farmors filt var höjdpunkten igår. Och den hade samma doft som allt hos farmor, fortfarande fanns den underbara doften kvar! Och jag med dofter, för mig är luktsinnet det som ger mest minnen till saker. Det är som något gammalt vaknar till liv vid vissa lukter. På gott och ont, men mest fina minnen brukar det vara.

Minnen var det ja. Det rör sig många minnen och mycket känslor inom mig nu, det är väl så ibland för alla. Jag längtar till framtiden, framtiden är ju allt framför mig förstås men jag tänker mig lite längre fram. Just nu är saker som varit rätt jobbiga för ATT de just varit... Alla lever väl med sina plågor inrotade, livet som sådant.

Varför måste det alltid vara så att man saknar vissa så mycket att det gör ont, ont, ont...


                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback