En fruktansvärt orolig mamma...

Minus förstår inte varför mamma är ledsen och gråter mest hela tiden, och tur är väl det! Även om jag tror att det blir ett dåligt besked imorgon så hoppas jag av hela mitt hjärta, kropp o själ att han ska vara okej.. och får fortsätta finnas i våran kärleksbubbla i flera år till. Mitt älskade älskade älskade lilla Minus-hjärta.

Upptäckte igår innan jag skulle sova, när jag gosade som vanligt med Minus som själv begär att mamma ska komma och lägga sig, att det var något konstigt på hans haka. Kändes skrovligt som sår och jag tittade efter noggrant med ficklampa på hans egentligen lilla söta fina vita haka. Den var inte alls så fin längre... små konstiga "finnar" med blod som jag uppfattade det. Jättesvårt var det att se, han ville inte att jag skulle syna honom med starkt ljus precis... Men lite sår här och där PÅ som en böld/svullnad/knöl.. och runt den. Ringde veterinär direkt imorse...

Tid imorgon för "det här måste ju undersökas" enligt hon jag pratade med också. Fick höra talas om allergier osv.. men som även hon sa (som jag alltså tänkt) så är han ju faktiskt inte så ung längre.
Minus är 11 år i år. Jag har inte hunnit med, han beter sig som en kattunge i stort sett. Han är den där lilla bebisen :/ Snälla låt honom få vara kvar här hos oss i flera år till, han behöver mig.. han behöver sin bror Max... och han behöver sitt hem här och alla dagar här som han trivs så bra i.

Och jag behöver honom så grymt mycket :(

Jag känner att jag vet svaret, inte graden av allvar innan röntgen förstås, men jag känner att det inte är ett positivt besked jag får imorgon. Och hoppas så på allt i mig att jag har fel. Låt mig ha fel.. Så fel..


                           

Kommentarer
Postat av: mamma

skrutt-Minus bli FRISK!

2011-11-02 @ 21:39:17
Postat av: Minus

Jag ska mormor!! puss med nosen /Minus

2011-11-04 @ 16:41:33
URL: http://superthiniz.blogg.se/
Postat av: mormor

Ja, du är ju så goo!du får INTE äta på ngn mer blomma

2011-11-05 @ 15:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback